Ett tag sedan...

Jag skrev i bloggen nu, anledningen? Jag har inte haft något speciellt och skriva om.
Men ska dra lite kortfattat vad som hänt på hundfronten, Jag var hos magda i veckan som var och plåtade hundar så nu har jag färska bilder på min hemsida..

Sedan är Houdini anmäld till österbybruk där vi ska ställa honom och Magda ställer Clay, Luna och Maggan dvs houdinis syskon och mor.. Jag ska även anm'la Houdini till en inoff freestyletävling, som vi nu övar på. Undra hur de kommer gå *nervös*

För övrigt är det lugnt på hundfronten, det är promenadr och cykling som bruka stå på schemat om dagarna och träning av freestyle.. Men det var iaf en snabb liten uppdate! =)

Ha det så gott!


Kommentarer
Postat av: Lilian M l

Vad fina ni är tillsammans.....

Kram/mamma

2009-05-04 @ 13:28:35
Postat av: Erica & Houdini

Tack :)

2009-05-05 @ 18:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0