Agility och utställning

Jahapp, då kändes det som att de var dags att lägga lite energi på att blogga. i har ju trots allt lite att berätta nu. Det första är att jag har börjat träna agility med Houdini och det har gått över mina förväntningar!

Jag såg mig framför min en otyglad whippet som bara sprang runt över planen men han förvånade mig stort med att var följsam och körde alla hinder som han inte gjort något annat i sitt liv. Visst tog han sina ärovarv ibland men inte som jag trodde. Verkligen skitkul, bilder finns att se på hemsidan!

Sedan är de dax för utställning igen i helgen, det ska bli spännande!  Ikväll ska vi träna och finslipa så vi är fit for fight. Vi ska göra vårt bästa och visa oss från våran allra finaste sida!

De var det som hänt för tillfället! Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0