Ny sele...

Jag har köpt en egen dragsele till Houdini och det blev en R-sele från dragråttans och den verka passa bra måste bara användas lite för de är lite stel just nu.. Men idag har vi testadragit några gånger och det funkar bra.. Jag har helnöjd!

Trevlig person som verka kunna saker så ska ni köpa sele så kan jag rekommendera Åsa som har dragråttans..
Malou löper för fullt här hemma och de är något störande om man inte gillar att lyssna på en katt som jamar, skriker och jag vet inte vad HELA tiden.. :) Aja, sånt får man stå ut med om man har en fertil honkatt :)

Här kommer det iaf lite bilder...


Hundkraft...



Här kämpar Houdini med snöslungan för att få sin belöning...



Sådär verka Houdini tänka just i den där sekunden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0