Länge sen sist...

Ja, det var ett tag sedan jag skrev här nu men ärligt talat har det inte hänt mycket.. Jag och Houdini har mest tagit de långt.. tagit några skogspromenader å bara myst.. Jag försöker få upp Houdini i bättre hull så vi arbetar inte för hårt.. Vi har dock varit och busat med Tiger och Ninna en dag och det var ett kärt återseende, dom har ju inte sett varandra på ett tag...

Sedan har vi blivit fosterfamilj/tillfälligt hem till en liten amriskille, jättesnäll kille med mkt motor i och som alltid är glad..

H
an har bott här i precis en vecka nu grabben..

Idag är det valputställning i Sundsvall och jag hade tänkt anmält Houdini men missade anmälningsdatumet så de blev inget, annars hade vi varit där idag men lika bra var väl det nu spara jag lite pengar på det ;) Houdini kommer ställas ut MYCKET sparsamt denna säsong, så han får utvecklas mera osv...


Den tillfälliga flockmedlemen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0