Hemma igen...

Houdini & jag har varit hos Magda sen i torsdag tills idag, det har var roligt. Är så  glad att jag har en så snäll och hjälpsam uppfödare som henne... Igår var vi till örebro för att träffa hennes uppfödare till hennes afghan hane.. Lika trevliga dom.. vi var där i några timar och kom hem imorse kl 05:00 å då var jag så trött så ögonen sved. Hon hade en jättetrevlig och söt afghan den där kenneln. Gillade den. Härliga hundar..

Förutom de har vi tränat boxer också de roligt dock svettig :D Vi har släppt hundarna i skogen, tait bilder och haft de bra..
Nu är vi hemma igen och jag hart märkt att Malou börjat löpa, suck! Aja, får s hur länge jag måste stå ut med hennes jamande denna gång..




Houdini hos Magda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0