Viltspår...

Okej det var bara min syster yster och Magdalena som våga bekänna att dom läste min blogg, vad hände med er andra?

Skitsamma =) Igår var iaf jag och Houdini ute på en härlig cykeltur och han sprang även runt i skogen, mysigt! Efter det tog jag och han en tur till Magdalena för at tillsammans lägga ett viltspår! Det var första gången Houdini spårade sen han var valp! Han var lite osäker men duktig ändå :)

Det var roligt att testa på något annat med honom samtidigt som jag fick lära mig hur man gjorde, jag är nämligen helt färsk inom detta område med! men det är alltid roligt att lära sig nya saker så man kan variera sig inom hunderiet! tack Magda för att du visade hur man gör!

För övrigt är allt fint, valparna blev 3 veckor i söndags och jag fick se nya bilder! Dom såg rejäla ut haha småbebbarna! Ögonen är öppna och dom har börja försöka ta sig fram, spännande! Det är så roligt att se utvecklingen av dem små samtidigt som det är totyr att vänta =)

Idag ska jag röja lite och försöka få iväg skrot där jag ev ska bygga en hundgård så nu kan jag inte sitta här och dega måste komma igång.

Bye bye


småtjockisar! :)


Vår vackra Robin, älskar dig, tänk att du är 10 år älskade vän!


Underbara, speciella hund! Du kommer alltid ha en extra speciell plats i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0