UNDERBART!

Jag har väntat på en sak så länge nu, faktiskt i flera flera år. Men igår hände det äntligen! Jag vill inte skriva ut ännu riktigt vad som just hände men jag blev iaf otroligt otroligt glad och lättad!! =) En dröm kommer förhoppningsvis bli sann.

Jag hoppas just nu att jag kommer få den jag drömt om, röd numner 1 det är en stor önskan, det är den största drömmen!  Jag håller alla min tummar dvs dom två jag har. Men annars blir jag glad ändå om det skulle bli blå nummer 2 också.

Men den röda är liiiiite extra för mig!!!

MEN, huvudsaken är att allt har gått så bra, och alla har gjort ett bra arbete! Trots att det inte riktigt var planerat nu, Ni var duktiga!

På onsdag får jag troligen veta hur det blir! Spännande spännande!! Håll era tummar för mig!! Nu väntar jag att det ska bli kvällen då ska jag få se några bilder! =)

Ha det gott allihop!

Kram en glad Erica och en glad Houdini också!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

åh det kanske är valpar på din efter längtade ras?;)

2009-06-09 @ 10:55:42
URL: http://www.kymaro.se
Postat av: Lina

Hmmm, röd eller blå... Vad kan de vara för ras?? Haha!!

Jag önskar dig iaf lycka till och att du får röd nr 1 som du vill ha :)

KramKram

2009-06-13 @ 12:54:30
URL: http://www.bachwi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0