Midsommar...

Ja, på den senare tiden har vi tyvärr bara haft dåligt väder regn regn och regn!! Så det har tyvärr inte blivit mycket träning för mig och Houdini. Dock fick Houdini hjälpte till igår att dra hem en björk som vi skulle ha och göra midsommar fint! han har även fått dragit syrrans barn idag och jag tror dem tyckte det var lite roligt! =)

Det har ju var midsommar och vi har haft gäster här och haft det mycket trevligt! Houdini och Robin fick lite midsommar mat också!

Förutom midssomarfirande så har jag och Houdini varit hundvakt förra helgen! Det gick jättebra =) Synd bara att de var så dåligt väder. När vi kom in i huset så låg det två filtar där, en söt blå med nallar på och en rosa med små söta vita hjärtan på som Houdini och prinssesan (som flyttar in hit senare i sommar) fått av Magda! Tack Magda dom var jättefina!

Gud jag längtar så efter prinsessan! Tiden går så segt när man längtar efter något, jag känner mig som ett barn som längtar till julafton haha :) Imorgon är dom 2 veckor dom små. =) Spännande!

Annars det som är planerat på hundfronten är troligen att jag och Houdini ska på LC-träning den 1 Juli och det blir fint väder och så. Det kommer han ÄLSKA!

Det var det som hänt här för tillfället nu hoppas vi på finare väder så vi kan börja träna mera!

Ha en bra midsommarhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0