Besökare?

Hallo!

Idag är det strålande sol skönt att det vänt nu och att vi äntligen får lite fint väder! Blir nog lite hundträning nu på eftermiddan vet dock ej ännu vad vi ska träna!

Igår så fick Houdini dra bort björkarna som vi hade midsommar pyntat med sedan fick han dra en rätt tung träbit/stock han börja bli bättre och bättre lilla grabben! :)

Jag har väldigt få kommentarer i min blogg men det gör ej mig något, för jag skriver inte för att få kommentarer men i detta inlägg skulle jag vilja att ni kommenterade!.

För det skulle vara lite intressant för mig och veta vilka som läser min blogg, så kliv fram i rampljuset nu och lämna en liten comment vilka ni är som läser denna underhållande blogg ;) haha!

Kram på er och ha en underbar solig dag!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej systeryster, jag läser förståss din blogg



Kramar Carina

2009-06-25 @ 17:21:02
Postat av: Erica

Det är roligt att höra! Bara du som vågat bekännt ännu av dom som läser! =)

2009-06-25 @ 18:55:27
URL: http://pawprint.blogg.se/
Postat av: Magda

hej, jag är in ibland, då får bli bätttre på att upppdatera, klart du har massor att skriva om! Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-06-27 @ 09:23:04
Postat av: Erica

Jo, fast jag har inte tillgång till dator så ofta sedan skriver jag bara när jag orkar och har något som jag tycker är roligt att berätta =) Därför blir det ej så ofta!

Kraaaaaaaam

2009-06-27 @ 16:54:13
Postat av: Lina

Tjenixen:)

Jag brukar kika in och läsa i din blogg lite titt som tätt :)

Hoppas allt är väl med er!

Kram

2009-07-02 @ 18:29:33
URL: http://www.bachwi.se
Postat av: Erica

Hej Lina!

Kul att du kika in här ibland! Jag brukar läsa din blogg med! =) Kramen

2009-07-05 @ 09:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0