2 veckor =)

Idag blir valparna 2 veckor!! Herregud, 6 veckor kvar nu innan dom är 8 veckor! Jag längtar... Just nu funderar jag över namn och det lutar starkt åt Java, jag tycker de är fint och passande! Jag har stora planera för lilla prinsessan =)
 
Jag har redan börjat planerat lite smått, detta kommer blir bra! En del saker är redan fixade och andra saker ska fixas innan valpen flyttar hit. Jag tror Houdini kommer bli så glad över att få en kompis, jag ser det framför mig, bus och glädje! :)

Idag är det äntligen fint väder och jag och Houdini har varit ute på promenix och snart ska vi åka till fränsta en sväng och hälsa på lite folk, det ska bli trevligt! =)

Nu ska vi åka, ha det gott så länge!




Prinsessan & Prinsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0