LC-träning...

Igår åkte jag och Houdini på LC-träning på Alnön. Vi kom dit vid klockan 6 men det blev en lång vänten och jag tror inte Houdini fick springa sitt första träningslopp förän 8-9 tiden men det var bra med tanke på värmen då det blivit svalare. han körde även sitt sista lopp vid 10-tiden.

Han var jätteduktig och fick en del komplimanger både över sitt utseende och sin insats. Dom trodde att han skulle kunna springa tillsammans med en annan hund nästa gång. Sedan tyckte en del att han var fin och det är alltid kul att höra. De var även en som tyckte han hade en bra kropp och att han trodde han skulle vara snabb med den kroppen!! Kanon!

Hittills har Houdini imponerat mig i allt vi har testat på, underbara hund som gör mig galen ibland av alla hans bus och upptåg! ;)

Det fotades en del där på plats så förhoppningsvis kommer ni få se bilder från LC:n här inom kort! Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0