9 lösa vinthundar

Idag blev de en låååång och häääärlig promenad med 9 vinthundar (8whippets & 1 afghan). Vo var 5 tvåbenta.
Det var en härlig känsla att se 9 hundar rusa och busa (se jag kan rimma) tillsammans....

Vädret var på får sida och allt var på topp. Jag vill tacka alla för en nderbar promenad... Jag skulle kunna gå som vi gjorde idag i timmar sååå sköönt.. De är avkoppling!
Nu sover Houdini så sött kan jag lova, min lilla prins.. Han vill ha en kompis och matte vill ha en träning och tävlingshund. Detta måste vi fixa =)

Jag lånar bilden som Madga (Houdinis uppfödare) tog på hela gänget som var ute idag...


Från vänster: Jag, Houdini, Tuareg, Maggan, Erik, Clay, Tebbe, Ninna, Tiger, Pepsi, Polly, Dixi, Mattias.

Människorna skrev jag med kursiv :)

Ha de gott alla där ute i cyberworld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0