Medlemsmöte...

Idag har jag och Houdini varit på medlemsmöte på klubben och lyssnat litegrann.. Det pratades om allt möjligt..
Efter mötet fick vi testa på lite rallylydnad de var rätt kul, houdini var duktig trots att de var lite kyligt för honom, han hade egentligen inte lust att sitta ner på den blöta marken men han kämpade :)

Dock märker jag att vi måste träna på mer kontakt vi fotgående och träna mer att man ska inte hälsa på allt å alla.. Annars tycker jag Houdini är så duktigt.. Fundera på om jag skulle anmäla oss till en kurs i Sveg i freestyle för frida binette, det vore ju grymt skoj.. Men man ska ju ha råd, de är ju inte ara kursen som kostar utan resan å boende också, det är över en helg. Men det skulle vara värt. För jag diggar Frida och Emma jag =)

Dom ska vara med på talang 2009 på fredag, kika då ska ni få se ;)

Det var allt jag hade på hjärtat för tillfället, ha de gott så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0