Hänt sen sist...

Hej,

Nu sitter jag i strömsund och hälsar på min gode vän Elin och hennes lilla chihuahua kille Zero =) Just nu sitter hon, hundarna och hennes syster och ser desperate housewife så jag passar på att blogga om vad som har hänt...

Det har egentligen inte hänt så mkt, utställningen närmar sig med stora steg och på söndag är det äntligen dags att få inta ringen, det ska bli så skoj! :)

Jag och Elin ska väl träna lite ringträning imorgon kanske, finslipa m.m.

Vad har hänt mer? Jo, i söndags var jag hundvakt åt 5 vinthundar och det gick bra jag ska ev vara hundvakt till en till hund sedan också, man kanske skulle starta någon slags verksamhet. Jobba som dagmatte/hundvakt haha.. Det skulle nog inte gå runt men hade varit kul. Jag gillar att hjälpa folk att passa deras hundar. Kanske passar dom min hund om jag behöver i framtiden...

Annars är det lugnt, jag drömmer vidare om en liten red merle aussie, idag träffa jag en trevlig aussieflicka.. Hon var verkligen framåt, glad och trevlig, helt underbar!!

Ja, det var väl allt som hänt för tillfället, jag kommer väl skriva här hur det gick på utställningen, håll tummarna för oss!

Ha det gott allihopa och hoppas ni haft en bra påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0