fotomodeller...

Igår var jag och Houdini fotomodeller, vi var nämlingen hos Linda Lundin och blev fotade.. jag har lagt in några nya bilder på hemsidan..

Idag kom Linda hit och fota Robin och Mallan (Malous nya smeknamn som min vän Cattis kommit på) det kommer komma kort på hemidan inom kort, så håll utkik!

Mallan har även blivit badad idag så hon är så vacker nu min lilla kissemiss, för er som itne vet vem Mallan är så är det min Birmatös, en gammal dam med humör och åsikter :)

För övrigt har jag försökt träna lite freestyle med Dini men träningen har gått bakåt. Jag ska anmäla houdini till en inofficiell freestyle tävling som vi kommer se som en träningstävling. Men vi måste hårdträna nu en månad för att få ihop ett program. Jag har en låt så nu är det bara koregrafin som saknas och jag tycker det är svårt att komma på nå bra men ska försöka knåpa ihop något =)

Det var det som vi hade på hjärtat nu, Ha det gott, Voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0