Bus och fotografering...

Ja, nu är vi hemma igen och med oss har vi Elin och Zero för imorgon ska dom ställa med oss i Ånge.. Vi får se hur de går :) Idag står bad på schemat, jag har nyss duschat själv och snart är det Houdinis tur :)

Igår fota vi massa bilder bla stå och springbilder några av dem finns på våran nya hemsida www.houdini.cybersite.se
Fotade även lite vardags / busbilder.. finns även några såna på hemsidan...

Här nedanför kommer en film när Houdini är jättebusig och gör ett jättehopp, Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Hopp, vilken fin hemsida du har. Åh jag blir så avundsjuk på folk som orkar blogga . Jag tycker det är jätte svårt att skriva en massa.....Jag måste snart börja träna inför valptiden.

Hoppas ni har det gott i vår solen va höra Kram Karin & Aussie gänget

2009-04-20 @ 22:29:56
URL: http://www.bordweilers.kennel.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0