Uscha buscha...

Ja de är vad jag har och säga nu. Mamma släpte nämligen ut Robin på gården så han skulle få kissa lite när hon sedan ska ropa in honom kommer han stolt och bär på något i munen mamma säger åt honom å han kommer in. Sedan gick vi båda ut å kolla vad han bar på å jisses vad äcklad jag blev han hade tagit en STOR RÅTTA! Uscha! Troligen är de Pajas (min katt) som dödat råttan å sedan inte orkat käka upp den eller något. Sedan hade väl Robin hittat den som han tyckte var så roligt! Haha, tokig hund! Imorgon fundera jag på åka till klubben bara han och jag och träna lite, saknar tränadet! Kan ju inte köra så mkt med honom nu när han är gammal, hans kropp orkar inte de så man får köra bara lite lite.

Annars står de still på hundfronten, jag vill så gärna skaffa en hund men jag måste tänka på vad som är bäst för hunden så jag får nog vänta lite till. Men till veckan ska jag testjobb hos hemtjänsten :) Ska bli kul får se hur det bli sedan.

de står fortfarande Aussie och Whippet på topp men även storpudel å chinese crested intresserar mig. :) Underbara raser allihopa på sina egna sätt, alla har något jag gillar hos dem!

Men nu ska jag kika lite på tv ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0