Hemma i Västanå

Ja, nu var de ett tag sedan när jag bloggade men jag bor hos pappa nu ett tag medans jag praktisera för att de blir närmare och han har bara modem så de går så segt. Idag fick jag veta iaf att vi fick ta med oss hundar till torpsro så de var ju bra. Hmm, jag har suttit å väntat på ett mejl från en kennel nu som skulle sätta ut en whippet hane på foder men jag har inte fått något mejl ännu =/

Jag får se om det kommer något till helgen annars får jag väl ta och leta vidare men de var ju så härligt efter som de var en hane och att den var i närheten ca 5 mil härifrån. men men!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Ursula

You've got an e-mail! =)

2008-05-05 @ 19:35:56
Postat av: Erica

Thank you! :)

2008-05-10 @ 22:56:03
URL: http://chiqoulette2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0